Asistencia

S AVISom ste na cestách vždy v bezpečí.

Neviete komu pri nehode či závade zavolať? Neviete ako pri poškodení vozidla postupovať? Kde je možné vozidlo prezuť?

V tomto článku sa dozviete tie najdôležitejšie informácie, ako postupovať v takýchto situáciách.

    Asistencia

  • 1. Závady na vozidle a asistencie výrobcu vozidla

    Pokiaľ vozidlo nie je pojazdné, je potrebné kontaktovať konkrétnu asistenčnú službu výrobcu automobilu

        V prípade závady na vozidle, ktoré je v záruke je potrebné navštíviť respektíve kontaktovať výhradne autorizovaný servis výrobcu automobilu.

        Telefónne čísla môže nájsť priamo tu: Volkswagen Garancia mobility Peugeot Assistance Renault Assistance,

        pohotovostná služba Mercedes-Benz Toyota Eurocare prípadne Škoda Assistance

  • 2. Nehody, poškodenia a hlásenie poistných udalostí

    Okrem poisťovne je nevyhnutné nahlásiť každú závadu, poškodenie či poistnú udalosť bezodkladne prenajímateľovi a zaslať fotografie, nehodový protokol a všetky náležitosti na email fleet@avis.sk.

       V prípade nehody alebo vzniku poškodenia na vozidle je nevyhnutné bezodkladne oznámiť túto skutočnosť Prenajímateľovi,

        no predovšetkým príslušnej poisťovni v zmysle platných poistení na prenajatom vozidle. 

        a) Pokiaľ nie ste vinníkom nehody je nevyhnutné nahlásiť poistnú udalosť z havarijnej poistky,

        zatiaľ čo vinník je povinný nahlásiť poistnú udalosť z jeho povinného zmluvné poistenia. 

        b) Pokiaľ ste vinníkom nehody je nevyhnutné nahlásiť poistnú udalosť z oboch poistení vo Vašej réžii. 

        c)  Pokiaľ je vinník neznámy je nevyhnutné nahlásiť poistnú udalosť z havarijnej poistky.

        V  prípadoch a) a b) je potrebné s druhou zúčastnenou stranou plnohodnotne vypísať a obojstranne podpísať nehodový protokol,

        ktorý je nevyhnutné priložiť k nahláseniu poistnej udalosti.

        Poistnú udalosť je možné nahlásiť nasledujúcimi spôsobmi:

        a) Cez webovú stránku poisťovne na nasledujúcich odkazoch:

             i) Allianz online hlásenie poistnej udalosti

             ii) Allianz online hlásenie poistnej udalosti - havarijne poistenie

             iii) Allianz online hlásenie poistnej udalosti - povinné zmluvné poistenie

        b) Telefonicky na čísle +421 2 50 122 222, voľba č. 2. Vyplnený nehodový  protokol je potrebné následne poslať na doklady@allianz.sk.

        c) alebo osobne na ktorejkoľvek z pobočiek poisťovne Allianz.

        V prípade, že Vaše vozidlo nie je pojazdné z dôvodu poškodenia počas poistnej udalosti, kontaktujte výhradne asistenčnú službu Allianz Assistance.

        Oprava vozidla je možná výhradne v zmluvných servisných strediskách spoločnosti AVIS, ktoré môžete nájsť tu.

        V prípade poškodenia čelného skla postupujte rovnako ako v bode 2.a). Zmluvný servis oprávnený vykonávať opravu alebo výmenu čelného skla je Hornet Autosklo.

  • 3. Odstránenie škôd pred vrátením vozidla

    Všetky škody na vozidle spôsobené počas prenájmu ste povinný odstrániť ešte počas prenájmu, teda pred odovzdaním vozidla Prenajímateľovi.

        V opačnom prípade Vám tak hrozia sankcie v zmysle zmluvy o nájme dopravného prostriedku, respektíve cenníka poplatkov, ktorý môžete nájsť tu

        Vozidlo je potrebné odovzdať bez akýchkoľvek poškodení s výnimkou bežného opotrebovania vozidla v zmysle podmienok na preberacom protokole.

        Všetky poškodenia, ktoré nepodliehajú miere akceptácie podľa preberacieho protokolu Vám budú účtované na základe cenníka spomínaného vyššie.

  • 4. Garančná servisná prehliadka vozidla

    Počas prenájmu je rovnako Vašou povinnosťou zúčastniť sa garančnej servisnej prehliadky vozidla danej výrobcom vozidla riadne a včas.

    V prípade nesplnenia si tejto povinnosti Vám hrozia sankcie v zmysle zmluvy o nájme dopravného prostriedku, respektíve cenníka.
    Povinnú servisnú prehliadku vozidla môžete absolvovať výhradne v prenajímateľom zvolených servisných strediskách. Preto v prípade potreby vykonania servisnej prehliadky, je potrebné kontaktovať fleetové oddelenie AVIS na tel. čísle - +421 902 933 887 alebo e-mailom na fleet@avis.sk kvôli nasmerovaniu do správneho servisného strediska podľa modelu a značky vozidla.

  • 5. Prezúvanie vozidiel

    Na prezúvanie pneumatík, pokiaľ máte na vozidle sezónne pneumatiky, budete ako každý nájomca upovedomený emailovou formou s pokynmi, ako k prezutiu vozidla pristúpiť.

        Vozidlo je možné prezúvať v nasledujúcich servisoch:

        1. Bratislava, SPIRIT CAR s.r.o.

        2. Bratislava, PNEUSYSTEM

        3. Trenčín, PROFITYRES

        4. Banská Bystrica, STECH

        Vozidlo je možné prezuť okrem vyššie uvedených servisov aj v ktoromkoľvek servise v sieti PNEUSYSTEM,  avšak táto služba je spoplatnená jednorazovým poplatom vo výške 45€ bez DPH.

  • 6. Zoznam servisných stredísk na riešenie poistných udalostí

    Bratislava:
    Rodex Car, Komárňanská 83, 821 09 Bratislava
    Hadvo servis, Bojnická 10, 831 04 Bratislava

    Trnava:
    Depas, Orgovánová 2, 917 01 Trnava

    Žilina:
    VM Autoservis, Na Stanicu 22, Žilina - Bytčica

    Banská Bystrica
    Asen, Cementárenská cesta 4644/16, 974 01 Banská Bystrica
    ! V prípade, že navštevujete jeden zo servisov Depas, VM Autoservis alebo Asen, je potrebné nahlásiť poistnú udalosť na Rodex Car a následne ich emailom informovať, že budete vykonávať opravu v jednom z vyššie uvedených servisov. 

    Nitra:
    ARServis, Bratislavská 9B, 949 01 Nitra

    Trenčín:
    Profipartner,  Zlatovská 407, 911 05 Trenčín

    Košice:
    Vektor, Južná trieda 66, 040 01 Košice

    Prešov:
    Esi Car,  Cintorínska 1/A, Prešov-Ľubotice

    Zvolen:
    RM Auto, J. Gagarina 127, 960 01 Zvolen